четверг, 16 апреля 2020 г.

Для учнів 9б класу
Українська література:
Ми з вами ще до каранину вивчили кілька творів Тараса Шевченка,інші ви прочитали самі. Вірші,які ви вивчили напам'ять,прошу надіслати мені на вайбер(0668329492).Тобто,треба зняти відео і прислати його мені
Потім переходите за посиланням, вводите код 84723,ваше прізвище(один раз),та проходите тести. 
Друзі,не намагайтеся мене надурити,програмка показує з якої адреси ви зайшли,і навіть сусідні адреси теж,тому,хто буде хитрувати- тому ставитиму нижчий результат
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=84723

Українська мова.
У робочому зошиті пишите
Двадцять перше квітня
Складання діалогів-обговорень(прочитаної книжки,музичних новинок- на вибір).
Об'єм - 10-12 реплік у кожного учасника діалогу. Діалог фотографуєте. Заходите на шкільний сайт,там є форма для дз. Прикріплюєте фото , вказуєте клас,своє прізвище,прізвище, ім'я та по-батькові вчителя (Тараненко Поліна Сергіївна),відсилаєте. Я все перевірю.
Діалоги написати до 24.04.20

Бажаю успіхів

Комментариев нет:

Отправить комментарий