четверг, 2 апреля 2020 г.

Читати усім!!!
Дорогі учні та їх батьки, дуже вдячна вам за розуміння ситуації,яка склалася. Дистанційно працювати я вчуся разом з вами.
Дуже прошу дотримуватись деяких правил,які зроблять перевірку ваших робіт для мене-легшою,для вас-також. Бо якщо текст чи тести сфотографовані не дуже чітко,я можу не розібрати і побачити щось не те. Тому,будь ласка:
1. Перед Тим,як відправити фотографію письмової роботи вчителю перевірте її ще раз,а потім,бажано,ще раз. Знайдіть та виправте помилки. Зверніться до підручника за допомогою.
2. Покладіть зошит на поверхню( бажано стіл).
3. Наведіть камеру телефону чи іншого пристрою,на який фотографуєте. Якщо від пристрою чи від вас( чи від стільця,полички і т.п які поряд) падає тінь на зошит, то покладіть зошит під лампу,або покрутіться так,щоб тінь не падала
4. Ще раз наведіть фото-пристрій на зошит. Дочекайтесь поки зображення буде чітким
5. Фотографуйте
6. Погляньте на фото,чи все вам на ньому видно,якщо так- відсилайте.

Давайте полегшимо цей процес одне одному,щоб я у вас не просила по кілька раз перефотографовувати,а ви не нервувались і не ображались.
Гарного вам усім настрою.
Здоров'я та терпіння


Комментариев нет:

Отправить комментарий